zarejestruj i wygraj

Goliath z nową reklamą gry Piggy Pop w telewizji i internecie (wideo)

  • Opublikowano: 23 November 2016, Opublikowano w Wiadomości

    Pod koniec listopada wystartuje kampania promujące grę dla dzieci Piggy Pop produkowaną przez Goliath Polska. Goliath Games to światowa marka o holenderskich korzeniach, będąca w europejskiej czołówce producentów wysokiej jakości zabawek i gier. Za planowanie i zakup mediów kampanii odpowiada K2 Media.

    Spoty reklamowe w sposób humorystyczny pokazują, jak wielkie emocje budzi gra wśród najmłodszych – dobra zabawa i salwy śmiechu towarzyszą uczestnikom od samego początku gry. Wideo można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=HMc8XRpi0ps.

    Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, głównie  w kanałach tematycznych, m.in.: TVP ABC, BBC CBeebies, Disney Junior, MiniMini+, Nickelodeon, Polsat JimJam, TBS Cartoon Network i teleTOON+ oraz w internecie (link sponsorowane w wyszukiwarce Google, spoty na YouTubie i stronach z Google Display Network).

Copyright © 2017 Goliath. All rights reserved. All audio, visual and textual content on this site (including all names, characters, images, trademarks and logos) are protected by trademark, copyrights and other Intellectual Property rights owned by Goliath or its subsidiaries, licensors, licensees, suppliers and accounts. By using this site, you agree to the Privacy policy.